James&Nicholson – Funkcije i specifičnosti materijala

Uvijek ste se pitali što je softshell materijal zapravo ili čemu služi cooldry funkcija? Niže je ukratko objašnjena svaka od funkcionalnosti naše odjeće, jer vi ne kupujete samo komad robe, već i njenu dodatnu vrijednost 😉

Organski pamuk

ORGANSKI PAMUK – OSVIJEŠTENO KUPOVANJE

Zaštita naše planete i nas samih: Važnost ORGANSKOG PAMUKA Kada biramo novu majicu ili zgodnu haljinu, više smo fokusirani na stil i na to koliko nam dobro model pristaje. Ali osim toga, važno je i gdje je, na koji način proizvedena odjeća te od kojeg materijala, naročito kad je riječ o organskim proizvodima. Znamo sve o benefitima organske hrane i …

Virtualna stvarnost

VIRTUALNA STVARNOST

Kako iskoristiti VR uređaje u povećanju prodaje VR BOX je brzo od geek novotarije došao u domove i široku primjenu. Pretpostavlja se da je broj aktivnih korisnika VR-a trenutno oko 43 milijuna. Dakako, industrija računalnih igara je najviše utjecala na to, ali VR tehnologija je našla primjenu i u brojnim drugim oblastima. U turizmu se sve više koristi za promociju, …

Sportska odjeća za sve vaše pobjede

Nakon što ste dali sve od sebe za najbolje rezultate, vrijeme je da i vaša odjeća učini sve za vas Bilo da se bavite sportom rekreativno ili profesionalno, jako je važno što nosite na sebi jer je tijelo prilikom sportskih aktivnosti izloženo specifičnim uvjetima. Prirodni materijali u ovom slučaju su davno izgubili bitku s umjetnim, koji se svake godine usavršavaju, …

Promo ručnici

Promo ručnici za plažu

Promo ručnici Kad napokon dođe proljeće, nakon snijega, hladnoće i kiša, nakon što su nam dosadili kaputi, čizme i kape, svi jedva čekamo sjesti na sunce, izvući japanke iz ormara i zamišljati more. Zrak miriše na slobodno vrijeme, druženje i godišnji odmor. Neki već traže avionske karte, hotele i aranžmane, a mudri menadžeri trebaju razmišljati kako da to vrijeme kad …

T-shirt majica s tiskom je uvijek IN

Godinama je T-shirt majica s tiskom na samom vrhu najprodavanijih promotivnih artikala i vjerojatno se to neće mijenjati ni u skoroj budućnosti. Bilo da se radi o poklonu za krajnje potrošače ili djelatnike tvrtke, suveniru s putovanja ili konferencije, majicu volimo i dobiti i kupiti. Zato je jako važno da vodite računa kakvu poruku šaljete tim poklonom i kako će …