Promo ručnici Ljeto je vrijeme kada se svi radujemo prepustiti se suncu, izvući japanke iz ormara, osježiti se u moru i napuniti baterije uz prijatelje i obitelj. Zrak miriše na slobodno vrijeme, druženje i godišnji odmor. No, za poslovne stručnjake to je i prilika da iskoriste gužve na plažama za promociju svog brenda. Nema boljeg načina da vaša tvrtka bude …
REKLAMNI PROIZVODI | KATALOG 2024.
Novi katalog COOL 2024. je sada dostupan i najnoviji reklamni proizvodi su na dlanu! Pripremite se za sezonu s najvećom kolekcijom promotivnih proizvoda izrađenih ekološki prihvatljivim pristupom. Prelistajte stranice e-kataloga ili naručite svoj tiskani primjerak. Značajke COOL 2024. kataloga: preko 550 stranica animirani e-katalog više od 400 noviteta, od kojih je 80% reciklirano ili ekološki prihvatljivo više od …
Platnene vrećice s tiskom
Platnene vrećice s tiskom su reklamni proizvodi osuđen na uspjeh. Godinama traje rat protiv plastičnih vrećica i već smo se svi navikli da s vrećicom dolazimo na plac ili u dućan. Stoga je vrećica za kupovinu postala pravi hit među brojnim proizvodima za promociju. Osim što svojim kupcima ili klijentima pokazujete svoju ekološku svijest, s platnenom vrećicom je osigurana odlična …
Kako dizajnirati majicu s tiskom koju svi žele nositi
Majice s tiskom su jedan od najprodavanijih reklamnih proizvoda i isplati se uložiti truda u njen izgled. Osim toga, majica je neiscrpan izvor inspiracije dizajnerima jer se na t-shirt modelu najlakše prenosi željena poruka. Prije svega, morate znati u koju svrhu poklanjate majicu. Nadalje, koliki budžet imate na raspolaganju i treba li vam kvantiteta ili kvaliteta. Ukratko, ako idete na …
UGOSTITELJSKA ODJEĆA – novi trendovi
Ugostiteljska odjeća ima tri sjajna noviteta u novim kolekcijama: udobnost, puno modela od popularnog trapera i recikliranog poliestera U zadnjih desetak godina se moda ubrzano mijenja i prilagođava svakodnevnim potrebama modernog života i poslovanja. Samim tim, udobnost postaje prioritet, tako da više ne moramo žrtvovati komfor za dobar izgled. Tenisice su postale prihvatljive ne samo u poslovnom, …
Medicinska odjeća – nova kolekcija od vrhunskog, održivog materijala
Medicinska odjeća iz nove Karlowsky® kolekcije spaja održive materijale s inovativnim razvojem proizvoda. Pokriva sektor medicine, medicinske skrbi, wellness-a i kozmetike. Proizvodi se nadopunjuju i kombiniraju: medicinske bluze, medicinske hlače, kape, kao i medicinske kute proizvedene od istog materijala u puno različitih boja. Medicinska odjeća iz ove kolekcije je iznimna zbog svojih karakteristika: lagan, ali izdržljiv i postojan materijal, iznimno …
Hudica s tiskom kao omiljeni reklamni proizvod u IT sektoru
Hudica s tiskom se nosi u uredu, doma i u slobodno vrijeme i zato je idealan poklon djelatnicima nove generacije, osobito u IT sektoru. Poslovni dress code je zauvijek promijenjen onog trenutka kad se Steve Jobs odabrao traperice, tenisice i dolčevitu za svoju poslovnu uniformu, a Mark Zuckerberg, još ležernije, za t-shirt i hudicu. Svoje idole je brzo slijedila Silicijska …
RADNA ODJEĆA – novi trendovi
Radna odjeća ima tri sjajna noviteta u novim kolekcijama: udobnost, puno modela od popularnog trapera i recikliranog poliestera U zadnjih desetak godina se moda ubrzano mijenja i prilagođava svakodnevnim potrebama modernog života i poslovanja. Samim tim, udobnost postaje prioritet, tako da više ne moramo žrtvovati komfor za dobar izgled. Tenisice su postale prihvatljive ne samo u poslovnom, nego i u …
KAKO ISKORISTITI VRIJEME KORONE ZA PROMOCIJU BRENDA?
Suočeni sa potpuno novom i nepredvidivom situacijom koja je zahvatila cijeli svijet i za koju ne znamo do kad će trajati i kakve će posljedice imati na globalno gospodarstvo, pokušavamo pronaći način da sačuvamo poslovanje i radna mjesta na sve moguće načine. Svi sektori gospodarstva su pogođeni i sada je već jasno da se moramo prilagoditi na ”novo normalno” i …
7 NAJBOLJIH BOŽIĆNIH POKLONA
Svi želimo izbjeći božićnu shopping groznicu, ali nitko ne voli ostati bez božićnog poklona. Da biste izbjegli stres, rokove, kašnjenja, početak studenog je krajnji rok da to pitanje riješite na vrijeme i tako izbjegnete sve negativne strane božićnog darivanja. Kada želimo izraziti zahvalu svojim zaposlenicima i klijentima ili povećati vidljivost svog brenda, božićni reklamni proizvodi su pametan odabir da se …
- Page 1 of 2
- 1
- 2